Dimineaţă

Image
 
E dimineaţă. 

Dar acum este ‘ Bună Dimineaţa ‘ pentru că te văd pe tine. Te văd cum dormi, iar eu deşi sunt treaz, încă visez. Visez la tine, visez la noi, visez, că altfel nu îmi explic amestecul de sentimente şi senzaţii. E şi amuzant, că eu tot te căutam şi până la urmă m’ai găsit tu. Ce fraier am fost….Prezentul şi viitorul îmi băteau la uşă, iar eu încă vorbeam cu trecutul la geamul din spate. Şi atunci când am deschis, te’am văzut pe tine şi în acel moment am uitat de mine. Cine sunt ? Unde sunt ? A da, sunt lângă tine, e noapte şi ne bucurăm de ea. Habar nu am cum, dar tu ai reuşit. Ai reuşit să mă pui la loc bucăţică cu bucăţică, iar în locul inimii ai pus o poză cu tine. Aşa vei fi sigură că te voi purta mereu cu mine, oriunde. De când te cunosc, furia mea a prins o altă formă, orgoliul a devenit ambiţie, ura a devenit iubire. Şi stai liniştită , voi fi mereu aici cand vei simţi că pici, nu vor exista cărări pe care să nu mergem împreună, nu vor exista certuri fără împăcări, nu vor exista lacrimi fără zâmbete. Tu şi cu mine, fără restul lumii. Eram obosit, somn profund, dar tu eşti cea mai tare cafea, iar aroma ta îmi trezeşte curiozitatea de a te cunoaşte în zece minute cât alţii într’o viaţă. Mă gândesc la ce te gândeşti, şi dacă am să te caut din nou sper ca tot tu să mă găseşti. Şi poate că nu îţi zic mereu cât de mult mă bucur că te’am întâlnit, dar tu să ştii că fără tine, nu ştiu dacă m’aş fi regăsit. E târziu, dormi la pieptul meu iar eu îmi doresc astfel de clipe mereu şi mereu.. Poate că nu ne potrivim, poate că nu avem relaţia perfectă, dar de ce să mă gândesc la lucrurile acestea, când mă pot gândi la tine ? 

E dimineaţă. Te văd cum te trezeşti şi îmi zâmbeşti…Bună Dimineaţa !

Standard

Leave a comment